دانلود پروپوزال مهندسی برق- مهندسی پزشکی
نوشته شده توسط : زپو

 دانلود پروپوزال مهندسی برق- مهندسی پزشکی


پروپوزال يا طرح تحقيق، پيش نويس پ‍ژوهشي است كه شما مي بايست براي اخذ مدرك تحصيلي خود انجام دهيد. در پروپوزال، شما به معرفي موضوعي كه براي پايان نامه خود انتخاب كرده ايد، توضيح اهميت آن موضوع، ذكر پ‍‍ژوهش هايي كه در گذشته در اين باره صورت گرفته، و نتايجي كه فكر مي كنيد از تحقيق خواهيد گرفت می پردازيد. هم چنين روش يا روش هايي كه در پژوهش از آن ها بهره خواهيد گرفت را ذكر مي كنيد.

عنوان: طیف سنجی رامان یا مادون قرمز بافت بیولوژیکی و طبقه بندی داده های طیفی برای تشخیص بیماری های پوست

تعريف مساله، اهداف، و سوالات تحقیق :

هدف از این طرح، مطالعه پوست و بررسی ساختار آن نظیر ساختار پروتئین ها و چربی ها و بررسی تغییرات این ساختار ها در بیماری های پوستی ( پیگمانی- عروقی) با استفاده از طیف سنجی رامان یا IR می باشد. بیماری های مختلف باعث ایجاد پیوند های مولکولی جدیدی در بافت شده و بنابراین ساختار پیوند مولکولی را دستخوش تغییر می نمایند. بنابراین با استفاده از روش های طیف سنجی رامان و IR که اطلاعاتی از ساختار مولکولی ارائه می دهند میتوان از تغییرات بافت بیولوژیکی اطلاعات بدست آورد که این امر منجر به تشخیص بیماریهای پوستی نظیر basal cell carcinoma ، ملانوما ، بیماری های پیگمانی پوست و بیماری های دیگر پوستی می شود.

در این طرح ابتدا سعی می شود مدلی ارائه شود که قادر به تخمین طیف سمپل مورد مطالعه باشد. سپس آزمایش بر روی فانتوم های ساخته شده انجام می گیرد. در مرحله بعد طیف های واقعی از نمونه های پوستی و برخی از بیماری های پوستی در دسترس بدست می آید. و این طیف ها توسط روش های طبقه بندی داده ها نظیر روش های آماری ، شبکه عصبی ، الگوریتم PLS و ... جهت تشخیص بیماری خاص طبقه بندی می شوند.

 

این پروپوزال در شش صفحه ورد تدوین شده است



خرید و دانلود  دانلود پروپوزال مهندسی برق- مهندسی پزشکی






:: برچسب‌ها: دانلود پروپوزال، مهندسی برق، مهندسی پزشکی ،پروپوزال نویسی، جامعه مهندسی پزشکی , انجام پروژه های تحقیقاتی و مشاوره پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا مهندسی برق- مهندسی پزشکی , پروپوزال جامعه مهندسی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: